Trainingen > Effectief communiceren

Betere communicatie leidt tot betere samenwerking en tevreden klanten.

  • Ontdek het proces van communicatie
  • Leer hoe je eenvoudig kunt aansluiten op je gesprekspartner
  • De kunst van vragen stellen
  • Ervaar hoe je eenvoudig om kunt gaan met weerstand
  • De 3 sleutels voor effectieve communicatie

Effectieve communicatie

We communiceren heel de dag. Met klanten, leveranciers en collega’s. Via gesprekken, social media, per mail en ook non-verbaal (lichaamstaal). Aan alle problemen die zich in een organisatie voordoen ligt de oorsprong bij communicatie. Hoe zorg je ervoor dat je miscommunicatie tot het minimum beperkt? Wat levert het de organisatie op wanneer door communicatie de klantentevredenheid toeneemt en collega’s beter gaan samenwerken en er minder fouten worden gemaakt?

In de training gaan de deelnemers kennis maken met een model die communicatie inzichtelijk maakt. Daarnaast krijgen zij effectieve tips en tools om efficiënter te communiceren, zowel offline als online.

Maatwerk.

De globale opzet van de training heb je kunnen lezen in de beschrijving. In samenwerking met jou stel ik graag het exacte programma vast. Zodat we én de uitdagingen van de organisatie én de wensen van de medewerkers in de training verwerken. Om de wensen van de medewerkers in beeld te krijgen maak ik gebruik van een online enquête. Het voordeel hiervan is dat de deelnemers optimaal gemotiveerd zijn om aan de training deel te nemen. Alleen intrinsieke motivatie leidt tot langdurige gedragsverandering.

Tijdsinvestering
De duur van de training is afhankelijk van de gewenste resultaten. Het varieert van 1 tot 4 trainingsdagen. In overleg kan de training ook in dagdelen gegeven worden.

Interesse?

Heb je interesse of vragen? Neem dan contact met mij op via 06-18683139 of vul het contactformulier in, onderaan deze pagina.

;

Voor wie?

Past “Minder stress & meer flow” bij jouw organisatie?

Deze training is specifiek bedoeld voor dienstverlenende bedrijven. In het bijzonder is deze training geschikt voor de branches:

  • Accountancy
  • Advocatuur
  • ICT

Incompany
De training wordt uitsluitend op basis van ‘incompany’ aangeboden. De minimale groepsgrootte bedraagt 4 personen. In de regel bestaat de groep maximaal uit 12 deelnemers. In overleg is een grotere groep mogelijk.

Ja, ik heb interesse in deze training

4 + 14 =

WhatsApp chat